Filtrera på område
Filtrera på kategori
Sökresultat: "%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%dea33%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD valutor följdfrågor" | 2018 | 2 träffar
/ Vägledning / 2018 / Inkomstskatt / Näringsverksamhet / Koncerner och intressegemenskaper / Koncernavdrag / Storleken på koncernavdraget
. Möjligheten till koncernavdrag begränsas alltså inte av att förlusten helt eller delvis uppkommit före EU-inträdet. Skatteverkets bedömning är att en sådan begränsning vore en otillåten diskriminering ( Skatteverkets ställningstagande Följdfrågor beträffande
Saknas: BD BF EF dea33
/ Regler och ställningstaganden / EU-författningar / Europaparlamentets och rådets direktiv 1999/62/EG av den 17 juni 1999 om avgifter på tunga godsfordon för användningen av vissa infrastrukturer
, i sam band med ett fordons drift, bd) kostnad för trafikrelaterat buller: kostnad för de skador som upp står till följd av buller från ett fordon eller från växelverkan mellan fordonet och vägytan, be) viktad genomsnittlig infrastrukturavgift
Saknas: dea33 följdfrågor