Filtrera på område
Filtrera på kategori
Sökresultat: "������������������KA���:131������������������������,������������,������24������,������������������,������������������ ik pp ski io" | 2018 | 5 träffar
/ Regler och ställningstaganden / Lagar & förordningar / Fastighetstaxeringsförordning (1993:1199)
= arealen i hektar av värderingsenheten, och P = värdet per hektar enligt SK-R-tabell vid tillämplig skogsnivåfaktor. Förordning (2016:368). Skogligt impediment 24 § För skogligt impediment ska upprättas en tabell över värdet per hektar (SKI-tabell
Saknas: 131 KA pp
/ Regler och ställningstaganden / EU-författningar / Rådets förordning (EEG) nr 1408/71 av den 14 juni 1971 om tillämpningen av systemen för social trygghet när anställda, egenföretagare eller deras familjer flyttar inom gemenskapen
Detta dokument är endast avsett som dokumentationshjälpmedel och institutionerna ansvarar inte för innehållet ►B RÅDETS FÖRORDNING (EEG) nr 1408/71 av den 14 juni 1971 om tillämpningen av systemen för social trygghet när anställda, egenföretagare eller...
Saknas: io ski
/ Regler och ställningstaganden / Allmänna råd / Skatteverkets allmänna råd om riktvärdeangivelser och grunderna för taxeringen och värdesättningen av industrienheter utom täktmark vid 2019 års allmänna fastighetstaxering
och tomtmark till dessa1, dels värden i tomtvärdetabellen enligt bilaga 1, dels relativa kapitaliseringsfaktorer i IK-tabellen enligt bilaga 2, dels relativa hyror per kvadratmeter i IH-tabellerna enligt bilaga 3, dels nedräkningsfaktorer i IN-tabellerna enligt
Saknas: KA pp ski
/ Regler och ställningstaganden / Lagar & förordningar / Fastighetstaxeringsförordning (1993:1199)
Haparanda. Förordning 14 april 2016 (nr 368), som trätt i kraft den 1 juni 2016 och tillämpas första gången vid allmän fastighetstaxering 2017. Bilaga 5 c SKI-tabell Värdet per hektar för skogligt impediment Skogsnivåfaktor Område 1 I, S, U, W, X, Y, Z, AC
Saknas: KA io pp
/ Regler och ställningstaganden / EU-författningar / EUT 2016 C 262/01
är obligatoriskt (24). b) Stödordningen har ett rent socialt syfte (25). c) Systemet drivs utan vinstsyfte (26). d) Förmånerna är oberoende av hur stora inbetalningar som gjorts (27). e) De förmåner som utbetalas står inte nödvändigtvis i proportion
Saknas: KA io pp