Filtrera på område
Filtrera på kategori
Sökresultat: "%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%boka%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%dea31%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD bör norrbottens västerbottens kunnat" | Alla | 189 träffar
/ Regler och ställningstaganden / EU-författningar / Europaparlamentets och rådets direktiv 1999/62/EG av den 17 juni 1999 om avgifter på tunga godsfordon för användningen av vissa infrastrukturer
om tillämpningen av de nya väx elkurserna skulle resultera i en ändring som är lägre än en viss procentuell nivå. 20. Territorialprincipen bör tillämpas. Två eller flera medlemsstater kan samarbeta för att införa ett gemensamt system för vägavgif ter, förutsatt
Saknas: boka dea31 norrbottens västerbottens
/ Regler och ställningstaganden / EU-författningar / Europaparlamentets och rådets direktiv 1999/62/EG av den 17 juni 1999 om avgifter på tunga godsfordon för användningen av vissa infrastrukturer
om tillämpningen av de nya väx elkurserna skulle resultera i en ändring som är lägre än en viss procentuell nivå. 20. Territorialprincipen bör tillämpas. Två eller flera medlemsstater kan samarbeta för att införa ett gemensamt system för vägavgif ter, förutsatt
Saknas: boka dea31 norrbottens västerbottens
/ Regler och ställningstaganden / EU-författningar / Europaparlamentets och rådets direktiv 1999/62/EG av den 17 juni 1999 om avgifter på tunga godsfordon för användningen av vissa infrastrukturer
områden. 2. Medlemsstaterna ska besluta om användningen av de intäkter som genereras genom detta direktiv. För att trygga utvecklingen av trans portnätet i dess helhet bör inkomsterna från infrastrukturavgifter och avgifter för externa kostnader
Saknas: boka dea31 norrbottens västerbottens
/ Regler och ställningstaganden / EU-författningar / Europaparlamentets och rådets direktiv 1999/62/EG av den 17 juni 1999 om avgifter på tunga godsfordon för användningen av vissa infrastrukturer
områden. 2. Medlemsstaterna ska besluta om användningen av de intäkter som genereras genom detta direktiv. För att trygga utvecklingen av trans portnätet i dess helhet bör inkomsterna från infrastrukturavgifter och avgifter för externa kostnader
Saknas: boka dea31 norrbottens västerbottens
/ Regler och ställningstaganden / EU-författningar / Europaparlamentets och rådets direktiv 1999/62/EG av den 17 juni 1999 om avgifter på tunga godsfordon för användningen av vissa infrastrukturer
områden. 2. Medlemsstaterna ska besluta om användningen av de intäkter som genereras genom detta direktiv. För att trygga utvecklingen av trans portnätet i dess helhet bör inkomsterna från infrastrukturavgifter och avgifter för externa kostnader
Saknas: boka dea31 norrbottens västerbottens
/ Vägledning / 2018 / Andra ämnesområden / Statligt stöd / Offentliggörande och rapportering av statligt stöd
Sydsverige Blekinge Skåne SE23 Västsverige Hallands Västra Götalands SE31 Norra Mellansverige Värmlands Dalarnas Gävleborgs SE32 Mellersta Norrland Västernorrlands Jämtlands SE33 Övre Norrland Västerbottens Norrbottens Inom vilken sektor verksamheten bedrivs
Saknas: BD BF EF boka dea31
/ Vägledning / 2019 / Andra ämnesområden / Statligt stöd / Offentliggörande och rapportering av statligt stöd
Sydsverige Blekinge Skåne SE23 Västsverige Hallands Västra Götalands SE31 Norra Mellansverige Värmlands Dalarnas Gävleborgs SE32 Mellersta Norrland Västernorrlands Jämtlands SE33 Övre Norrland Västerbottens Norrbottens Inom vilken sektor verksamheten bedrivs
Saknas: BD BF EF boka dea31
/ Vägledning / 2016 / Punktskatter & trafikskatter / Energiskatt, koldioxidskatt, svavelskatt / El / Så beräknas skatten
. Lägre skatt för el som förbrukas i vissa kommuner Vissa kommuner omfattas av den lägre skattesatsen 19,3 öre per kilowattimme. Denna gäller för samtliga kommuner i Norrbottens, Västerbottens och Jämtlands län; Sollefteå, Ånge och Örnsköldsvik
Saknas: BD BF EF boka dea31
/ Vägledning / 2015 / Punktskatter & trafikskatter / Energiskatt, koldioxidskatt, svavelskatt / El / Så beräknas skatten
som förbrukas i vissa kommuner Vissa kommuner omfattas av den lägre skattesatsen 19,4 öre per kilowattimme. Denna gäller för samtliga kommuner i Norrbottens, Västerbottens och Jämtlands län; Sollefteå, Ånge och Örnsköldsvik i Västernorrlands län; Ljusdal
Saknas: BD BF EF boka dea31
/ Vägledning / 2020 / Andra ämnesområden / Statligt stöd / Offentliggörande och rapportering av statligt stöd
Övre Norrland Västerbottens län Norrbottens län Inom vilken sektor verksamheten bedrivs (Nace/SNI-kod) Ett företag som tar emot statligt stöd ska ange inom vilken sektor verksamheten som omfattas av stödet bedrivs. Nace-koden är en statistisk kod
Saknas: BD BF EF boka dea31