Filtrera på område
Filtrera på kategori
Sökresultat: "%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%boka%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%dea31%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD ac rut schabloner" | 2015 | 3 träffar
/ Regler och ställningstaganden / Meddelanden / Skatteverkets information om värdering av bilförmån för beskattningsåret 2015
på Skatteverkets webbplats (skatteverket.se). 2 Allmänna principer 2.1 Övergripande bestämmelser Den nuvarande metoden för värdering av bilförmån har i huvudsak gällt sedan 1997 (prop. 1996/97:19). Metoden innebär att värdet bestäms efter en schablon exklusive
Saknas: BD BF EF boka dea31
/ Regler och ställningstaganden / Meddelanden / Skatteverkets information om värdering av bilförmån för beskattningsåret 2014
- stäms efter en schablon exklusive drivmedel. Schablonen som ska motsvara dessa kostnader bygger på en genomsnittlig privat körsträcka om 1 600 mil per år. Utgångspunkten är att bilföraren själv betalar allt drivmedel och därmed får ett incitament
Saknas: BD BF EF boka dea31
/ Regler och ställningstaganden / Meddelanden / Skatteverkets information om värdering av bilförmån för beskattningsåret 2016
på Skatteverkets webbplats (skatteverket.se). 2 Allmänna principer 2.1 Övergripande bestämmelser Den nuvarande metoden för värdering av bilförmån har i huvudsak gällt sedan 1997 (prop. 1996/97:19). Metoden innebär att värdet be- stäms efter en schablon exklusive
Saknas: BD BF EF boka dea31