Sökresultat: "%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%boka%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%dea31%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD bör västernorrlands" | Alla | 152 träffar
/ Regler och ställningstaganden / EU-författningar / Europaparlamentets och rådets direktiv 1999/62/EG av den 17 juni 1999 om avgifter på tunga godsfordon för användningen av vissa infrastrukturer
om tillämpningen av de nya väx elkurserna skulle resultera i en ändring som är lägre än en viss procentuell nivå. 20. Territorialprincipen bör tillämpas. Två eller flera medlemsstater kan samarbeta för att införa ett gemensamt system för vägavgif ter, förutsatt
Saknas: boka dea31 västernorrlands
/ Regler och ställningstaganden / EU-författningar / Europaparlamentets och rådets direktiv 1999/62/EG av den 17 juni 1999 om avgifter på tunga godsfordon för användningen av vissa infrastrukturer
om tillämpningen av de nya väx elkurserna skulle resultera i en ändring som är lägre än en viss procentuell nivå. 20. Territorialprincipen bör tillämpas. Två eller flera medlemsstater kan samarbeta för att införa ett gemensamt system för vägavgif ter, förutsatt
Saknas: boka dea31 västernorrlands
/ Regler och ställningstaganden / EU-författningar / Europaparlamentets och rådets direktiv 1999/62/EG av den 17 juni 1999 om avgifter på tunga godsfordon för användningen av vissa infrastrukturer
områden. 2. Medlemsstaterna ska besluta om användningen av de intäkter som genereras genom detta direktiv. För att trygga utvecklingen av trans portnätet i dess helhet bör inkomsterna från infrastrukturavgifter och avgifter för externa kostnader
Saknas: boka dea31 västernorrlands
/ Regler och ställningstaganden / EU-författningar / Europaparlamentets och rådets direktiv 1999/62/EG av den 17 juni 1999 om avgifter på tunga godsfordon för användningen av vissa infrastrukturer
områden. 2. Medlemsstaterna ska besluta om användningen av de intäkter som genereras genom detta direktiv. För att trygga utvecklingen av trans portnätet i dess helhet bör inkomsterna från infrastrukturavgifter och avgifter för externa kostnader
Saknas: boka dea31 västernorrlands
/ Regler och ställningstaganden / EU-författningar / Europaparlamentets och rådets direktiv 1999/62/EG av den 17 juni 1999 om avgifter på tunga godsfordon för användningen av vissa infrastrukturer
områden. 2. Medlemsstaterna ska besluta om användningen av de intäkter som genereras genom detta direktiv. För att trygga utvecklingen av trans portnätet i dess helhet bör inkomsterna från infrastrukturavgifter och avgifter för externa kostnader
Saknas: boka dea31 västernorrlands
/ Vägledning / 2018 / Fastighetstaxering / Industri och övrig byggnad / Justering för säregna förhållanden 2019 / Tomtmark
exploatering och att det saknas vatten och avlopp. Riktvärdet för tomten är 170 kr/kvm och en nedjustering för att vatten och avlopp saknas bör därför göras med 20 procent, vilket framgår av tabellen ovan. Exploateringen av fastigheten är redan igångsatt
Saknas: BD BF EF boka dea31
/ Vägledning / 2016 / Andra ämnesområden / Statligt stöd / Offentliggörande och rapportering av statligt stöd
Västernorrlands Jämtlands SE33 Övre Norrland Västerbottens Norrbottens Inom vilken sektor verksamheten bedrivs (Nace/SNI-kod) Ett företag som enligt gruppundantagsförordningarna tar emot statligt stöd ska ange inom vilken sektor verksamheten som omfattas av stödet
Saknas: BD BF EF boka dea31
/ Vägledning / 2017 / Andra ämnesområden / Statligt stöd / Offentliggörande och rapportering av statligt stöd
Sydsverige Blekinge Skåne SE23 Västsverige Hallands Västra Götalands SE31 Norra Mellansverige Värmlands Dalarnas Gävleborgs SE32 Mellersta Norrland Västernorrlands Jämtlands SE33 Övre Norrland Västerbottens Norrbottens Inom vilken sektor verksamheten bedrivs
Saknas: BD BF EF boka dea31
/ Vägledning / 2018 / Andra ämnesområden / Statligt stöd / Offentliggörande och rapportering av statligt stöd
Sydsverige Blekinge Skåne SE23 Västsverige Hallands Västra Götalands SE31 Norra Mellansverige Värmlands Dalarnas Gävleborgs SE32 Mellersta Norrland Västernorrlands Jämtlands SE33 Övre Norrland Västerbottens Norrbottens Inom vilken sektor verksamheten bedrivs
Saknas: BD BF EF boka dea31
/ Vägledning / 2019 / Andra ämnesområden / Statligt stöd / Offentliggörande och rapportering av statligt stöd
Sydsverige Blekinge Skåne SE23 Västsverige Hallands Västra Götalands SE31 Norra Mellansverige Värmlands Dalarnas Gävleborgs SE32 Mellersta Norrland Västernorrlands Jämtlands SE33 Övre Norrland Västerbottens Norrbottens Inom vilken sektor verksamheten bedrivs
Saknas: BD BF EF boka dea31